lördag 23 augusti 2014

Handbollsläger

Idag har jag varit på handbollsläger med mitt handbollslag. Det var väldigt jobbigt, men också jätteroligt. Vi tränade i 2 timmar, hade lunch & rast i 2 timmar & tränade i 2 timmar till. Det kommer att vara likadant i morgon också, så jag hoppas att jag inte får så mycket träningsverk efter dagens träning. Nu har jag i alla fall kommit hem och sitter och trär pärlor på ett headset (:D), samtidigt som jag fikar lite. Mitt headset blir alltid trassligt, men jag tror att det kommer att bli mindre trassligt när man trär på pärlor, och så blir det ju lite färgglatt också. Man använder vanliga "pärlplattepärlor" och klipper itu dom och sätter dem sedan på sladden. Det tar lite tid, men jag försöker göra lite varje dag, så kanske jag är klar om några dagar...


Vad vill ni se för bokrelaterat på bloggen? Kommentera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, vad kul att du vill kommentera mitt inlägg! Notera dock att frågor om litterära analyser eller andra skolarbeten enbart besvaras via Swish. Mejla lexie.tusensidor@gmail.com för Swishnummer :)