måndag 15 september 2014

Week 03 – Your favorite series

Egentligen skulle jag ha skrivit det här inlägget igår, men jag hann helt enkelt inte, så det får bli idag istället.

Jag har väldigt många favoritserier just nu, för jag läser mest serier. Här får man ju skriva fler serier också eftersom att det står "favorite series". Vilken tur, för annars skulle jag aldrig få till det här inlägget.

Mina favoritserier just nu:
• Ädelstenstrilogin Av Kerstin Gier
• Legend-trilogin Av Marie Lu
• Divergent-trilogin Av Veronica Roth
• Rör mig inte!-trilogin Av Tahereh Mafi
• De utvalda Av Kristin Cashore

Jag har inte läst ut alla serierna än, vissa har jag precis börjat på, men jag kommer helt klart att läsa hela serierna. Serierna är inte skrivna i någon speciell ordning.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, vad kul att du vill kommentera mitt inlägg! Notera dock att frågor om litterära analyser eller andra skolarbeten enbart besvaras via Swish. Mejla lexie.tusensidor@gmail.com för Swishnummer :)