söndag 21 september 2014

Week 04 – Favorite book of your favorite series

Förra veckan räknade jag upp mina favoritserier, och nu ska jag alltså räkna upp min favoritbok i varje av mina favoritserier.

Här är mina favoritserier:
• Ädelstenstrilogin Av Kerstin Gier
• Legend-trilogin Av Marie Lu
• Divergent-trilogin Av Veronica Roth
• Rör mig inte-trilogin Av Tahereh Mafi
• De utvalda Av Kristin Cashore

Och här är mina favoritböcker i mina favoritserier:
• Ädelstenstrilogin - Safirblå (Läser just nu)
• Legend-trilogin - Prodigy (Har inte läst sista än)
• Divergent-trilogin - Divergent (Har inte läst sista än)
• Rör mig inte-trilogin - Sätt mig i brand
• De utvalda - Monstrets dotter (Har inte läst sista än)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, vad kul att du vill kommentera mitt inlägg! Notera dock att frågor om litterära analyser eller andra skolarbeten enbart besvaras via Swish. Mejla lexie.tusensidor@gmail.com för Swishnummer :)