lördag 18 oktober 2014

Förlåt...

...För väldigt dålig uppdatering på bloggen. Jag har helt enkelt inte haft tid. Förra veckan hade vi SO-prov, den här veckan Ma-prov och nästa vecka har vi NO-prov och dessutom har vi haft en massa andra läxor hela tiden. Men nu när det är helg tar jag det lite lugnt och bloggar lite. Jag vill inte känna någon press att blogga, så därför det kanske blir lite pauser ibland, utan jag bloggar för att det är kul. Men under min paus har jag åtminstone hunnit läsa ut några böcker, så det kommer nog lite recensioner snart.

Jag vet att jag skulle gjort ett 30 days-inlägg i söndags, men jag hann inte och hade inte tid förrän igår, och då kände jag att jag väntar med det till nästa söndag istället, så i morgon kommer det ett
30 days-inlägg!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, vad kul att du vill kommentera mitt inlägg! Notera dock att frågor om litterära analyser eller andra skolarbeten enbart besvaras via Swish. Mejla lexie.tusensidor@gmail.com för Swishnummer :)