söndag 21 december 2014

Week 13 – Your favorite writer

Jag vet inte riktigt vem min favoritförfattare är. Jag har nog inte direkt någon. Utan jag läser böcker från många olika författare och mina favoritböckers författare har oftast bara skrivet den boken/serien och då vet jag inte om man kan säga att det är ens favoritförfattare, eftersom att man bara har läst någon bok av den personen.

Men de böcker som jag gillar mest är skrivna av Veronica Roth, Marie Lu och Kerstin Gier. De har skrivit mina favoritböcker, men en annan författare som jag har läst många bra, men inte världsabra böcker av, är Katarina Von Bredow. Hennes böcker är väldigt bra. En annan av mina favoritförfattare är Sarah Dessen. John Green är också en bra författare, men av honom har jag bara läst två
böcker.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, vad kul att du vill kommentera mitt inlägg! Notera dock att frågor om litterära analyser eller andra skolarbeten enbart besvaras via Swish. Mejla lexie.tusensidor@gmail.com för Swishnummer :)