lördag 14 mars 2015

Äntligen vår!

Ja, nu verkar det äntligen som att det är dags för vår. Dock är det fortfarande ganska kallt, men jag och min familj har börjat sitta ute i vårt uterum och äta nu, vilket är riktigt mysigt. Våren är en väldigt mysig årstid och jag gillar den mycket. Det är så skönt när man kan strunta i alla tjocka jackor och skor och bara kan gå i alla snygga vårskor. Dock är tyvärr våren också årstiden då det är mest pollen och jag är väldigt allergisk mot pollen. Det har börjat tidigt med pollen i år vilket är ganska jobbigt.

I alla fall så har jag inte haft mycket tid över till bloggen den här veckan, men jag har ändå hunnit läsa lite grann. Jag har läst ut två böcker den här veckan och det kommer förhoppningsvis minst en recension nu i helgen.

Snart har ju Insurgent premiär. Det är om bara 6 dagar, men som det ser ut nu så verkar det som om att filmen kommer få 15-årsgräns, vilket gör att jag inte kommer kunna se den. Det skulle vara väldigt synd, men det är ju bara att vänta ett tag till, så kan jag köpa den.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, vad kul att du vill kommentera mitt inlägg! Notera dock att frågor om litterära analyser eller andra skolarbeten enbart besvaras via Swish. Mejla lexie.tusensidor@gmail.com för Swishnummer :)