måndag 2 mars 2015

Månadssammanfattning: Februari 2015

Antal böcker: 5 st
"Stenänglar" av Kristina Ohlsson
"Stad av aska" av Cassandra Clare
"Berättelser från Engelsfors" av Mats Strandberg, Sara bergmark Elfgren, Kim W. Andersson, Karl Johnsson och Lina Neidestam
"Han och dom" av Katarina von Bredow
"Uppstigandet" av Karen Bao

Kommentar: Inte alls lika många som i januari, men februari är ju också den kortaste månaden. Jag har haft mycket läxor under månaden och därför har jag inte hunnit läsa lika mycket som jag brukar. Jag är ändå glad att jag har haft möjlighet till att läsa alla böcker jag ändå har läst.

Antal sidor: 1435 st

Bäst  - "Minst bra":

1. Stad av aska av Cassandra Clare
2. Uppstigandet av Karen Bao
3. Han och dom av Katarina von Bredow
4. Stenänglar av Kristina Ohlsson
5. Berättelser från Engelsfors av Mats Strandberg, Sara bergmark Elfgren, Kim W. Andersson, 
Karl Johnsson och Lina Neidestam

Mest...
Överraskande: Uppstigandet av Karen Bao
Sorglig: Stenänglar av Kristina Ohlsson, Stad av aska av Cassandra Clare
Spännande: Stad av aska av Cassandra Clare

Favorit...

Karaktär: Clary - Stad av aska, Phaet - Uppstigandet
Citat: Jag kommer inte på något särskilt just nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, vad kul att du vill kommentera mitt inlägg! Notera dock att frågor om litterära analyser eller andra skolarbeten enbart besvaras via Swish. Mejla lexie.tusensidor@gmail.com för Swishnummer :)