torsdag 31 december 2015

The Hunger Games-vecka

Hejdå 2015! Snart... Och hej till 2016!

Nu börjar snart ett nytt år och för att fira in det ordentligt planerar jag nu en total The Hunger Games-vecka för att inviga det nya året. Planen är att jag från och med imorgon (1 januari) fram till 8 januari ska skriva ett Hungerspelen-relaterat inlägg varje dag. Det kommer bli alltifrån citat, videos, tankar och annat nördigt och förhoppningsvis intressant.

Jag tänker redan nu varna er för att undvika inläggen som heter "THG: ....." om ni inte vill bli spoilade. Det är stor risk för spoilers från alla filmer och böcker, så undvik att läsa dem om du inte har läst/sett serien och inte vill bli spoilad. Nu har jag varnat er.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, vad kul att du vill kommentera mitt inlägg! Notera dock att frågor om litterära analyser eller andra skolarbeten enbart besvaras via Swish. Mejla lexie.tusensidor@gmail.com för Swishnummer :)