lördag 9 januari 2016

Hej, hallå, nu är jag tillbaka!

Japp, det blir kanske lite konstigt här...

Ni vet (inte?!), jag och min familj är lite försiktiga med att berätta på sociala medier osv. att huset ska stå tomt i 2 veckor. Man vet ju aldrig. Nu är det ju så att jag har inte precis skrivit var jag bor, men man vet aldrig. Någon som är riktigt motiverad kan nog få reda på det genom några enkla knapptryck. Jag kan tänka mig ett klurigt tillvägagångsätt, om man bara har lite hjälpmedel, men det ska jag inte skriva här... Någon kanske är lite trött på familjen där i mellandagarna och får ett litet ryck och sedan... Kört. Därför undanhöll jag den informationen för er.

Så, jag och min familj har helt enkelt varit bortresta nu under två veckor och vi kom hem i onsdags. Lagom trötta och utmattade efter en semester med mycket upp och ner. Mer får ni läsa i några kommande inlägg. Jag tänker inte ens avslöja vart vi åkte nu, det tar vi då.


Först ska dock en sammanfattning om decembers läsning, 2015:s läsning och några recension upp... Ni får vänta några veckor alltså. Så länge hoppas jag att ni har ett fortsatt bra jullov och har fått en trevlig start på det nya året, och en trevlig avslutning på det gamla. Det fick inte min familj...

(Jag kan ju ändå komma här med en liten bild som en liten ledtråd om var vi var:) Inte Alperna alltså.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, vad kul att du vill kommentera mitt inlägg! Notera dock att frågor om litterära analyser eller andra skolarbeten enbart besvaras via Swish. Mejla lexie.tusensidor@gmail.com för Swishnummer :)