fredag 1 januari 2016

THG-vecka: Intervjuer med skådespelarna

Det här blir det första inlägget i min The Hunger Games-vecka, som du kan läsa mer om i det tidigare inlägget. (Fast du behöver inte läsa där, det står inget speciellt, inget som redan är givet).

Idag tänkte jag dela med mig av några roliga och intressanta intervjuer och andra videos med de viktigaste skådespelarna från filmserien. Jag gillar verkligen det här gänget och Jennifer Lawrence känns verkligen så mycket som Katniss. Hennes attityd är så underbar och hon har bra humor och är bara så Katniss. Och alla tre är ett så himla bra team. 













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, vad kul att du vill kommentera mitt inlägg! Notera dock att frågor om litterära analyser eller andra skolarbeten enbart besvaras via Swish. Mejla lexie.tusensidor@gmail.com för Swishnummer :)