lördag 13 februari 2016

Skolbio

Igår var jag på bio med klassen och vi såg sista delen i The Hunger games. Vi läste första boken med klassen och skulle sedan se den här filmen, så då såg vi de andra filmerna också. Jag hade ju redan sett den här filmen, men ändå så var den lika sorglig. Jag måste också säga att filmen har växt i mina ögon sedan förra gången jag såg den. Den är ju faktiskt riktigt bra och så himla mycket bättre än part 1.

Igår tränade jag på kvällen och liksom de senaste fredagskvällarna gick jag och la mig så tidigt. Det är så konstigt. På vardagarna är jag pigg så länge, men en fredagskväll håller jag på att svimma klockan 22. Jag antar att det beror på alla tidiga mornar hela veckan, och sedan tillåter man sig att slappna av på riktigt första gången på veckan och då kommer allt emot en. Att det är så tydligt är dock lite konstigt. Det är dock mycket i skolan så det är väl inte så konstigt om man blir utmattad. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, vad kul att du vill kommentera mitt inlägg! Notera dock att frågor om litterära analyser eller andra skolarbeten enbart besvaras via Swish. Mejla lexie.tusensidor@gmail.com för Swishnummer :)