torsdag 2 juni 2016

När en bok måste läsas ut...

Hej!

Jag förstår inte vad som händer. Nu har jag inga läxor eller annat, men ändå bara rinner tiden iväg. Igår slutade jag 17 på prao, sedan hade jag träning direkt efter och därefter åt jag middag, doppade mig i poolen och duschade. Så bra plötsligt klockan tio, och jag hade inte ens packat för ikväll, då jag har dansshow...

Därför blev det inget blogginlägg om min prao igår. Idag blir det troligen inget heller, då jag skriver på mobilen och inte kommer hem förrän ca nio ikväll, efter dansen. Och imorgon ska jag på studentmottagning, så då hinner jag nog inte heller skriva... I helgen får det bli!

Så trots att det inte är någon skola har jag så mycket att göra. Som om det inte vore nog måste jag läsa ut en bok innan imorgon, då den är reserverad och måste tillbaka till biblioteket... Har bara läst typ hundra sidor... Så fort jag har minsta minut över tar jag fram den där boken! 

Nu har jag lunch, och skriver det här! Istället för att läsa... Men fem minuter räcker inte riktigt för att hinna läsa något. Alltså, jag har inte fem minuters lunch. Det är fem minuter kvar! (För att undvika missförstånd...) Så jag får nog ge upp den där boken. :(

Nej nu orkar jag inte skriva mer. På mobilen är det så jobbigt. När "minuter" blir "motivera" börjar det nog bli dags att sluta skriva, va?

Någon som känner igen sig i det här? (Alltså, bokgrejen, inte mobilproblemen!)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, vad kul att du vill kommentera mitt inlägg! Notera dock att frågor om litterära analyser eller andra skolarbeten enbart besvaras via Swish. Mejla lexie.tusensidor@gmail.com för Swishnummer :)