söndag 24 juli 2016

Just nu...

Hej! Tänkte bara snabbt kika in och uppdatera lite kring min läsning just nu. Jag skulle ha bloggat igår, men hela dagen tillbringades tillsammans med min släkt. Jag kom faktiskt inte hem förrän ca 01.15 idag! och ändå vaknade jag klockan åtta!? Idag har jag mest slappat, och ja, letat pokémons! Även jag har blivit en sådan... Sedan har jag även läst ut Det oändliga havet. Egentligen en väldigt märklig bok, men ändå snabbläst...

Den främsta anledningen till att jag inte bloggat är nog att jag läst ut Livet efter dig, och det är ganska svårt att formulera en bra recension. Det finns så mycket jag vill säga! Men nu ska jag ta tag i det, och sedan blir det nog en recension på Det oändliga havet, om inte något annat inlägg!

Så det var lite snabbuppdatering kring allt och ingenting! Vi hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, vad kul att du vill kommentera mitt inlägg! Notera dock att frågor om litterära analyser eller andra skolarbeten enbart besvaras via Swish. Mejla lexie.tusensidor@gmail.com för Swishnummer :)