söndag 25 juni 2017

10 OKTOBER!

10 oktober, alltså. Vet ni vad jag pratar om?


JOHN GREENS NYA BOK GES UT!


Hans senaste bok kom ut 2012, men nu är det äntligen dags för ytterligare en bok, som han dessutom har arbetat på i många år, vad jag förstått. Boken heter Turtles All the Way Down och så här beskrivs den på Goodreads:

"It all begins with a fugitive billionaire and the promise of a cash reward.
Turtles All the Way Down is about lifelong friendship, the intimacy of an unexpected reunion, Star Wars fan fiction, and tuatara. But at its heart is Aza Holmes, a young woman navigating daily existence within the ever-tightening spiral of her own thoughts.

In his long-awaited return, John Green shares Aza’s story with shattering, unflinching clarity."


Jag tror dock att jag kommer vänta tills boken översätts till svenska, men jag måste ändå säga att jag verkligen längtar tills oktober. Jag tror inte det kan bli annat än bra det här, för det är ju John Green! Det har ju dock varit alldeles för lång väntan. Ungefär fem år, alltså... Men nu är det snart dags och jag har verkligen höga förväntningar. Så vi hoppas att det blir bra!

Vad tror ni? Kan han överträffa sig själv ännu en gång?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, vad kul att du vill kommentera mitt inlägg! Notera dock att frågor om litterära analyser eller andra skolarbeten enbart besvaras via Swish. Mejla lexie.tusensidor@gmail.com för Swishnummer :)