torsdag 5 oktober 2017

Tusen sidor - Nu på Facebook!

Ja, hörni! I flera månader har jag funderat, och nu har jag äntligen gjort slag i saken och skapat en facebook-sida för bloggen min.

Så gå in på facebook och gilla "Tusen sidor" nu, så de patetiska 2 gillamarkeringarna (tack mamma och pappa!) får lite sällskap!

Tanken med facebook-sidan är att det ska vara enkelt att få aviseringar direkt när jag publicerar något nytt inlägg här på bloggen. Planen är också att ni ska kunna ta del av lite fler uppdateringar där. Ni vet, sådana där saker som är för små för att göra ett helt blogginlägg om, men tillräckligt stora för att nämnas!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, vad kul att du vill kommentera mitt inlägg! Notera dock att frågor om litterära analyser eller andra skolarbeten enbart besvaras via Swish. Mejla lexie.tusensidor@gmail.com för Swishnummer :)