tisdag 28 november 2017

Julkalenderbloggstafett 2017!

Hörni! Det är nu bara dagar kvar av november, och sedan drar årets mysigaste, snabbaste månad igång. Julen är på ingång och julgodis, pepparkaksbak och julklappsköp präglar denna härliga, mörka, och förhoppningsvis snöiga, månad. 

Och som en bonus drar årets upplaga av Julkalenderbloggstafetten signerad Sofie från Sofies bokblogg igång! Ja, ett väldigt långt ord. Jul-kalender-blogg-stafett. I år ska jag delta och jag kommer skriva på årets tema Bäst i bokhyllan redan nästa tisdag, 5 december



Här är schemat för hela stafetten:

1. Sofies bokblogg
2. C.R.M. Nilsson
3. Swebookobsession
4. Hanneles bibliotek
5. Tusen sidor (här hos mig!)
6. Nilmas bokhylla
7. Agnes bokblogg
8. Elin, bokslukartips
9. Sincerely Johanna
10. Fanny, Lions Library
11. Emma, Systrarna böcker
12. Mina skrivna ord
13. Sizzens bokblogg
14. I regnet
15. Stories from the city
16. Mias bokhörna
17. A room of my own
18. Klimakteriehäxan
19. My loved books
20. Enligt O
21. Nellons bokblogg
22. Bokparadiset
23. Västmanländskans bokblogg
24. Snowglitter

Så glöm nu inte att kika in på Sofies bokblogg redan på fredag, och nästa tisdag skriver jag här om den bok som är bäst av böckerna i min bokhylla! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, vad kul att du vill kommentera mitt inlägg! Notera dock att frågor om litterära analyser eller andra skolarbeten enbart besvaras via Swish. Mejla lexie.tusensidor@gmail.com för Swishnummer :)